مجموعه بِرسو شما را به خرید بهترین محصولات ویلچر و بالابر بیمار دعوت می نماید.
کافیست فرم انتها را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

ثبت سفارش و خرید ویلچر بسکتبال حرفه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویلچر ورزشیویلچر ورزشی بسکتبالقیمت ویلچر بسکتبالقیمت ویلچر سوپورویلچر فعالویلچر حرفه ایویلچر فوق سبکویلچر سفریویلچر کربنی
ویلچر ورزشی بسکتبال...

ویلچر بسکتبال به عنوان یک رشته ورزشی و کاملا حرفه ای به شمار می رود و حقیقت در ویژگی های بسکتبال غیر حرفه‌ای وجود ندارد. ورزش بسکتبال به دلیل تحرک بسیار زیاد نیازمند طراحی خاص روی ویلچرهایش می باشد که در محصولات شرکت برسو این امر رعایت شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ویلچر ورزشی بسکتبال...

ویلچر ورزشی

همان طور که گفتیم در بسکتبال یک فیلتر ورزشی است. در ویلچر های ورزشی طراحی، ساختار، وزن و سایر اجزا به نوع دیگری در نظر گرفته شده است.
در یک ویلچر در ورزشی طراحی‌ها و آلیاژهای به کار رفته در آن چنان هوشمند و خاص است که به هیچ وجه قابل مقایسه با ویلچرهای ساده نمی باشد.
این اختلاف وجه به قدری زیاد است که قیمت یک ویلچر ورزشی حرفه ای گاها به ۱۰ یا حتی ۲۰ برابر بیشتر از یک ویلچر ساده می رسد.
یکی از انواع ویلچر ورزشی حرفه‌ای ورزشی بسکتبال است. نحوه طراحی آن بسیار خاص و منحصر به فرد است و زاویه چرخ ها جهت حفظ تعادل به صورت مورب نسبت به زمین قرار دارند تا مرکز ثقل فرد روش کار را کاملاً کنترل کند

ویلچر ورزشی حرفه ای

ویلچر ورزشی بسکتبال

درویش ورزشی بسکتبال چندین فاکتور رعایت شده است از جمله آنکه بدنه در عین حال که باید کاملاً سبک باشد و دارای مقاومت بسیار بالایی نیز باید باشد.
همچنین در جلوی این ویلچرها به دلیل درگیری هایی که بین بازیکن ها در زمین بازی انجام میشود بایستی محافظی قرار داده شود تا مانع از رسیدن آسیب به ویلچر، چرخ ها و همچنین پاهای یکدیگر گردد.
علاوه بر آن چون قدرت حرکت در مانور بسیار زیاد و سریع می باشد نیازمند آن است که مرکز ثقل یک بازیکن کاملا کنترل و رعایت شود و برای این منظور چرخ ها به صورت کاملا مورب نسبت به زمین قرار دارند.
طرح ها در این ویلچر ها نیز است الیاف و آلیاژهای کاملا مخصوص ساخته شده است و این موضوع کاملا بر خلاف انواع ویلچر عادی است.
همچنین در یک ویلچر ورزشی بسکتبال ابعاد و اندازه ها کاملا انحصاری و منحصر به فرد طراحی و ساخته می‌شود که برای این منظور لازم است تا ابعاد بازیکن ها کامل و به صورت دقیق توسط پرسنل تخصصی و حرفه‌ای اندازه‌گیری شود.

ویلچر ورزشی حرفه ای بسکتبال نمایشگاهی (34)...

قیمت ویلچر بسکتبال

ویلچر بسکتبال به دلیل حرفه ای و کاملا خاص و منحصر به فرد بودن و همچنین استفاده از آلیاژ های بسیار مقاوم و سبک بسیار قیمت های بالایی دارند.
به همین علت ویلچر یک ورزشکار برای حکم یک خودرو یا یک اسب و یک مرکب دوست‌داشتنی و یک رفیق همراه را دارد.
حتی گاها مشاهده شده که افراد ورزشکار با ویلچر های خود صحبت می‌کند و یا نام هایی بر روی آنها قرار می دهند.
قیمت این لحظه ها به دلایل ذکر شده بسیار بالا هستند و نوسانات قیمتی نیز در این کشورها وجود دارد زیرا برخی از مواد اولیه آن وارداتی هستند و وابسته به ارز می باشند.
جهت استعلام قیمت لطفاً با مشاورین ما تماس بگیرید.
برخی از افراد ورزشکار یا کسانی که تمایل زیادی به استفاده از ویلچرهای حرفه ای خاص و راحت دارند توان خرید ویژه ورزشی را ندارند و گاهاً مشاهده شده که به طرف انواع ویلچر آلمانی نظیر ویلچر میرا می روند.
ویلچر سوپور نیز یکی از مدلهای شرکت میرا می باشد که به عنوان یک ویلچر حرفه ای سبک و کاملا مقاوم و زیبا به شمار می‌رود.
قیمت ویلچر بسکتبال در خرداد سال ۹۸ حدود ۸ میلیون تومان است.

قیمت ویلچر ورزشی حرفه ای بسکتبال نمایشگاهی (35)...

قیمت ویلچر سوپور

ویلچر سوپور ساخت یک کمپانی کاملاً حرفه ای آلمانی به نام میرا است که قیمت بیشتری نسبت به انواع ویلچر معمولی در بازار را دارد.
این اختلاف قیمت تا ۱۰ برابر نیز میرسد. ویلچر سوپور یک ویلچر بسیار زیبا و دوست داشتنی است به طوری که اگر کسی از آن استفاده کرده باشد برای خریدهای مجدد حاضر نیست غیر از این محصول که ساخت کمپانی میرا آلمان است محصول دیگری سوار شود.
در زیر تصویر یک نمونه از ویلچر سوپور را ملاحظه می کنید. این ویلچرها به عنوان یک بیشتر فعال یا حرفه ای نیز شناخته می شوند.
قیمت ویلچر سوپور در خرداد ۹۸ از حدود ۶ میلیون تومان شروع می شود.

ویلچر سوپور ...

ویلچر فعال

ویلچر فعال به ویلچری گفته می‌شود که قدرت مانور در آن بسیار بالاتر است، وزن آن سبک تر بوده و زیر آرنجی های کوتاه تری دارد و همچنین پشتی های آن نسبت به سایر مدل های دیگر ویلچر کوتاه تر بوده و عرضه نشیمن کوچکتر و جمع و جور تری نسبت به سایر انواع ویلچر دارد.
ویلچر فعال یا ویلچر اکتیو همانطور که از نامش پیداست مختص کسانی است که فعالیت‌های فیزیکی خاصی دارد و برای افراد مسن و افرادی که معلولیت شدید دارند مناسب نمی باشد.
ویلچر فعال یک ویلچرحرفه ای است که در ادامه باز هم در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ویلچر آلومینیومی کایانگ

ویلچر حرفه ای

در بالا اشاره شد ورزشی ویژه کاملا حرفه ای از انواع ویپ حرفه ای می توانند در بسکتبال و یا ویلچر تیراندازی را اشاره نمود.
یک ویلچر حرفه ای کاملا سبک بوده و وزن بسیار کمتری نسبت به مدلهای معمولی دارد. همچنین این ویلچرها ظاهر بسیار زیبایی دارند و فرد را در موقعیتی قرار می دهد که بتوانند فعالیت فیزیکی بیشتری داشته باشد به همین علت ویلچر حرفه‌ای یک ویلچر فعال نیز محسوب می‌شود.
گاهاً به یک ویلچر حرفه‌ای ویلچر فوق سبک گفته می‌شود که از جمله انواع ویلچر حرفه‌ای و فوق سبک می توان به ویلچر کربنی نیز اشاره نمود.

ویلچر حرفه ای سبک و اکتیو - (2)...

ویلچر فوق سبک

اگر بخواهیم یک ویلچر فوق سبک را نام ببرید که باید بگوییم که برترین ویلچر و سبکترین ویلچر سبک دنیا مربوط به کمپانی پنترا می باشد.
ویلچرهای فوق سبک وزن حدود ۸ کیلوگرم و حتی گاهاً ۵ کیلوگرم نیز دارد. طبیعی است چنین ویلچرهایی بسیار گران قیمت هستند.
آلیاژ به کار رفته در ویلچر فوق سبک مانند یک ویلچر کربنی ممکن است از آلیاژها و مواد خاصی چون کربن استفاده شده باشد.

ویلچر ریجید فوق سبک پنترا (3)

ویلچر سفری

اگر بخواهیم یک ویلچر سبک و نه فوق سبک را نام ببریم می‌توانیم به انواع ویلچر سفری اشاره کنیم که در آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده و وزنش نسبت به سایر انواع ویلچر معمولی که در آنها از استیل استفاده شده است بسیار کم تر و سبک تر بوده و حمل بسیار آسان تری دارد.
در برخی از انواع ویلچر سفری چرخ های عقب آن نیز به صورت پیمی طراحی شده تا بتوان آنها را به راحتی جدا و داخل خودرو قرارداد ناگفته نماند که این قابلیت در ویلچر هایی که چرخ های عقب آن بزرگ است قرار داده شده است.

ویلچر آلومینیومی تاشو سبک..ویلچر آلومینیومی تاشو سبک 3

ویلچر کربنی

در بالا اشاره کردیم که یکی از آلیاژهای بسیار سبک در انواع ویلچر،کربن است که با استفاده از آن ویلچر کربنی حرفه ای ساخته شده
در این نوع ویلچر علاوه بر آنکه وزن بسیار کمی دارد نسبت به وزنش در مقایسه با فولاد ۵ برابر استقامت بالاتری دارد.
ظاهر آن بسیار شکیل بوده و قدرت تنوع رنگ میزان بسیار بالا در نظر گرفته شده است.
مدل خاص تر و حرفه ای تر آن وزن ویژه همراه با چرخ ها حدود ۸ کیلوگرم در نظر گرفته شده است که اگر چرخ های آن را که به صورت پیمی است از آن جدا نمایید وزن بدنه به حدود ۵ کیلوگرم می رسد.

ویلچر کربنی اکتیو فوق سبک (1)

برسو

جهت دریافت مشاوره و یا خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

کم توانی پایان زندگی نیست آن را با توانخواهی جایگزین کنید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید